Powered By Blogger

poniedziałek, 4 listopada 2013

Rozdział 3


Bella
Tak byłam pewna że to jest Jennifer (moja bardzo bliska koleżanka z Polski) stała tam razem ze swoim chłopakiem Davidem i popijali drinki .Postanowiłam do nich podejść .
-Hej Jennifer co ty tu robisz ?
-Przyjechałam was odwiedzić ,miałam jutro do was iść a dzisiaj jestem na imprezie na którą zaprosił mnie Niall ,a ty co tutaj robisz ?-powiedziała
-Znalazłam tutaj Liama ,mojego przyjaciela z dzieciństwa , i poznałam Harry'ego przyjaciela Liama z zespołu.
A ty do kiedy zostajesz ?-powiedziałam
-No właśnie w tym problem ,mogę tu zostać tydzień ale hotel w którym miałam mieszkać zbankrutował i nie mam gdzie mieszkać a ty masz taki duży do..-nie dałam jej już dokończyć.
-Jasne że możesz się u mnie zatrzymać ,to będzie dla mnie sama przyjemność ,no bo sama pomyśl babskie wieczory tylko ty ,ja i Amanda ,zobaczysz będzie świetnie a poza tym mamy jeszcze dwa wolne pokoje jeden to na pewno sypialnia a drugi to jakaś niespodzianka od mojej mamy nie wiem co tam jest i muszę tam wejść po powrocie.-powiedziałam
Pogadałyśmy jeszcze trochę potem poszłam szukać Amandy ale ona tańczyła z Zaynem ,pomyślałam że nie będę im przeszkadzać i poszłam szukać Hazzy nie musiałam za bardzo się wysilać bo stał nie daleko więc podeszłam.Harry zaprosił mnie do tańca ,nie mogłam mu odmówić te dołeczki w policzkach ,te piękne hipnotyzujące oczy chyba się zakochałam .Bella opamiętaj się to jest przecież Harry Styles z One Direction on może mieć każdą dlaczego akurat chciałby mnie ,dobra Bella nie zadręczaj się już tym przyszłaś na imprezę i masz się bawić .Zabawa była fajna wszyscy świetnie się bawili Zayn zarywał do Amandy na co ona mu nie przeszkadzała, ja cały czas bawiłam się Harrym ,Liamowi jakoś nie chciałam przeszkadzać bo przyjechała do niego jego dziewczyna Danielle a wiem że spotykają się rzadko przez trasy Liama sesje i wywiady . Wypiłam może jednego drinka nie więcej bo jakoś tak bardzo to nie lubię pić alkoholu .Potem Zayn wymyślił żebyśmy wszyscy zagrali w prawda czy wyzwanie ,my dziewczyny zgodziłyśmy się ale pod jednym warunkiem że chłopcy nie będą kazać się nikomu całować ,oczywiście chłopcy początkowo się nie zgodzili ale po krótszej chwili zgodzili się .Pierwszy zaczynał Lou ,zakręcił i oczywiście wypadło na mnie ,ja to mam pecha
-Co bu ci tu wymyślić .Ooo już wiem Musisz dać buziaka Harry'emu w usta -powiedział zadowolony z siebie.
-Lou miało być beż całowania -powiedziałam
-Nie ma całowania są całusy -powiedział bardzo dumny z siebie
-Dobra ,o ile Harry się zgodzi -powiedziałam i spojrzałam na Stylesa
-Czemu nie przecież to tylko zabawa - powiedział
-No właśnie przecież to nic nie zna..-Lou nie dał mi dokończyć tylko mnie pośpieszył, nie miałam wyboru musiałam to zrobić ,pocałowałam go ,to nie był zwykły pocałunek mimo iż był krótki to był magiczny . Potem kręciliśmy jeszcze kilka razy aż w końcu nam się znudziło. Zroientowałam się że nie ma Amandy więc poszłam do Harry'ego i powiedziałam mu że chcę iśc jej poszukać oczywiście zgodził się wyszliśmy na zewnątrz i zobaczyłam nie kogo innego jak Amandę stała tam i całowała się z Zaynem ,zobaczyła mnie i powiedziała mi że niedługo będzie się zmywać i żebym się nie martwiła Zayn ją odwiezie.Wróciliśmy do środka potańczyliśmy jeszcze trochę i po chwili poczułam się zmęczona powiedział mojemu towarzyszowi że jestem już zmęczona i chcę wracać do domu ,nie zwlekając długo poszłam się pożegnać że wszystkimi i już mogliśmy jechać.Gdy dojechaliśmy do domu była może 22, chciałam już iść do domu ale Harry zaproponował film zgodziłam się ,poszliśmy do Harry'ego .Włączyliśmy film i okazało się że film jest bardzo ciekawy, tytułu nie pamiętam ,film nie zdążył się jeszcze skończyć a ja zasnęłam ,a gdy ja zasypiam prawie nic nie jest w stanie mnie obudzić .
                                                            *Oczami Harry'ego*
Była taka słodka gdy śpi ,nie miałem serca jej budzić więc zaniosłem ją do mojego pokoju przykryłem kołdrą a sam przebrałem się w piżamę i położyłem się spać na kanapę .Chyba się w niej zakochałem ,ale nie wiem jak jej to powiedzieć .Mam nadzieję że niedługo zbiorę się na odwagę i jej to powiem .Może to zabrzmi głupio ale zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia ,kocham te jej piękne brązowe oczy .Mam nadzieję że gdy zrealizuję mój plan wszystko się wreszcie poukłada.

2 komentarze:

  1. komentujcie ,bo rozdział jest już gotowy ale ja go nie dodam póki nie będzie 5 komów

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuje cię do Liebster Award !
    więcej : http://odmiloscidonienawisci.blogspot.com/p/blog-page_22.html :)

    OdpowiedzUsuń